parmazán sypaný Gran Moravia

Množství: X

Co je jídelníček
312,6 kJ Energie:
74,71 kcalKalorie:
1x 20g Jednotka:
Sýry měkké a tvrdé Kategorie:
Orrero Litovel Značka:
6,6 g Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
6 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

Tento sýr obsahuje pouze mléko, sůl, syřidlo rostlinného původu a látku E1105 – lysozym.

Vliv na zdraví:

Mléčné výrobky jistě patří na zdravý jídelníček. Jsou zdrojem vápníku a obsahují mnoho cenných bílkovin. Lysozym je látka, která se používá za účelem omezení růstu clostridium tyrobutyricum (rizikového mikroorganismu pro mlékárenský průmysl), jež způsobuje vady chuti, vůně a textury sýra. Vzhledem k tomu, že se jedná o látku vyráběnou z vaječných bílků (nebo se získává z očních kanálků pomocí genové technologie), může u některých jedinců docházet k alergické reakci. Lysozym je v USA zakázanou látkou, ale u nás je její použití povoleno. Při redukční dietě myslete na poměrně vysoký obsah tuku v tomto sýru – tuk tvoří asi 30 % hmotnosti výrobku a jde tedy o energeticky vydatný zdroj energie (vhodnější je pro vás nízkotučný sýr s obsahem tuku do 15 g na 100 g).

Praktické rady:

Parmazán Gran Moravia je velmi aromatický, a proto postačí opravdu jen malé množství na doplnění pokrmu (hodí se k posypání těstovin, rizot, do polévek ale třeba i do zeleninových či luštěninových salátů). Pokud koupíte kus sýra a ne sýr předstrouhaný, měl by vám vydržet delší dobu.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Nikde jsem neviděla nic lepšího, jak Vaši stránku KalorickéTabulky.cz, moc Vám za ni děkuji, používám ji denně. Dokonce jsem za jijí použití dostala pochvalu od své nutriční...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...