parmazán sypaný Gran Moravia

Množství: X

Co je jídelníček
312,6 kJ Energie:
74,71 kcalKalorie:
1x 20g Jednotka:
Sýry měkké a tvrdé Kategorie:
Orrero Litovel Značka:
6,6 g Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
6 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

Tento sýr obsahuje pouze mléko, sůl, syřidlo rostlinného původu a látku E1105 – lysozym.

Vliv na zdraví:

Mléčné výrobky jistě patří na zdravý jídelníček. Jsou zdrojem vápníku a obsahují mnoho cenných bílkovin. Lysozym je látka, která se používá za účelem omezení růstu clostridium tyrobutyricum (rizikového mikroorganismu pro mlékárenský průmysl), jež způsobuje vady chuti, vůně a textury sýra. Vzhledem k tomu, že se jedná o látku vyráběnou z vaječných bílků (nebo se získává z očních kanálků pomocí genové technologie), může u některých jedinců docházet k alergické reakci. Lysozym je v USA zakázanou látkou, ale u nás je její použití povoleno. Při redukční dietě myslete na poměrně vysoký obsah tuku v tomto sýru – tuk tvoří asi 30 % hmotnosti výrobku a jde tedy o energeticky vydatný zdroj energie (vhodnější je pro vás nízkotučný sýr s obsahem tuku do 15 g na 100 g).

Praktické rady:

Parmazán Gran Moravia je velmi aromatický, a proto postačí opravdu jen malé množství na doplnění pokrmu (hodí se k posypání těstovin, rizot, do polévek ale třeba i do zeleninových či luštěninových salátů). Pokud koupíte kus sýra a ne sýr předstrouhaný, měl by vám vydržet delší dobu.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„12 kg za 3 měsíce!!!Tabulky jsou zatím to nejlepší, co jsem našla, zapisování mě baví, cvičím a má strava je vyvážená. Cítím se skvěle a až se má váha zastaví kde chci, budu...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...