palačinka suchá 150g pol.mouky, 400ml mléka 1.5%, 2vejce, sůl, na teflon.pánvi s kapkou oleje

Množství: X

Co je jídelníček
664,2 kJ Energie:
158,74 kcalKalorie:
1x kus (108 g) Jednotka:
Hotová jídla Kategorie:
- Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

palačinky z bílé mouky opečené na malém množství oleje obsahují zejména sacharidy. Najdeme zde také bílkoviny (zejména z vajec a mléka) a tuky (zejména z oleje, vajec a mléka).

Vliv na zdraví:

pro zdraví dospělého člověka mají větší přínos palačinky z mouky celozrnné, která má více výživných látek (více vitamínů, minerálních látek i vlákniny).

Pro menší děti je konzumace palačinkového těsta z bílé mouky v pořádku (jejich zažívací trakt není ještě připraven na vysoké dávky vlákniny).

Praktické rady:

pokud držíte redukční dietu, naplňte si palačinku (nejlépe z celozrnné mouky) nízkotučným sýrem a zeleninou (míchaná zelenina, dušený špenát apod.).

Palačinky dětem doplňte ovocem a mléčným výrobkem (polotučný či plnotučný šlehaný tvaroh apod.) nebo je nachystejte se slanou náplní (čerstvý sýr – lučina, žervé, ricotta apod., domácí šunka, tuňáková náplň, zeleninová náplň apod.).

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Děkuji za kvalitní stránky, shodila jsem díky tomu 26 kilo, ale bohužel přes zimu zase nabrala 8, tak teď to zase s vaší pomocí shazuji to půjde tak díky i když mám už přes 60 jde to“ Marie

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...