obložený chlebíček bez salátu

Množství: X

Co je jídelníček
300 kJ Energie:
71,7 kcalKalorie:
1x kus (100 g) Jednotka:
Ostatní Kategorie:
- Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

základem většiny obložených chlebíčků bez salátu bývá bílé pečivo (veka, bageta apod.), které se pomaže máslem či margarínem (někdy pomazánkou) a obloží dalšími surovinami podle chuti (sýr, šunka, salám, vejce, kaviár, losos, rybí očka, sardelová pěna, krabí pomazánka aj.). Většinou nechybí ani malé množství čerstvé či sterilované zeleniny.

Vliv na zdraví:

chlebíčky z lahůdek či bufetů mohou být zdrojem přemíry tuků a obsahují většinou jen málo kvalitních surovin. Spolu s nevhodnými sacharidy z bílého pečiva a nejspíš i velkým množstvím přídatných látek z dalších použitých surovin tvoří většinou „koktejl“ nevhodný pro zdravý životní styl.

Praktické rady:

chlebíčky připravte z celozrnného pečiva či chleba (hezky vypadá uhlopříčně nakrájený chléb hranatého tvaru), lehce pomažte vhodnou pomazánkou (základem může být čerstvý sýr nebo třeba červená řepa), přidejte kvalitní šunku, kousek vajíčka a obložte barevnou zeleninou. Vykouzlíte pestré a výživné občerstvení, kterému málokdo odolá.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Ráda bych touto cestou poděkovala autorům této úžasné aplikace. Za 72 dnů jsem shodila 9,5 kilo a dále pokračuji :). Přitom nehladovím, dám si vše na co mám chuť ale v omezené...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...