meruňková buchta s drobenkou

Množství: X

Co je jídelníček
1 193,3 kJ Energie:
285,2 kcalKalorie:
1x 100g Jednotka:
Pečivo sladké Kategorie:
5 g Bílkoviny:
40 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
12 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu meruňková buchta s drobenkou

Obsah potraviny:

meruňková buchta s drobenkou může být upečena z různých druhů těsta. Pokud se jedná o klasickou buchtu, je jejím základem zpravidla těsto z bílé mouky, cukru, vajec, mléka, tuku (máslo/olej apod.) a dalších ingrediencí, dle konkrétního receptu. Drobenka se zpracovává z másla, cukru a mouky a sype se na povrch moučníku.

Vliv na zdraví:

konzumaci klasických sladkých moučných výrobků by si měly odpustit zejména osoby trpící nadváhou, obezitou či cukrovkou. Pokud žijete aktivně a nemáte potíže s tělesnou hmotností, kousek domácí ovocné buchty by vám jednou za čas nemělo uškodit.

Praktické rady:

chcete-li koláč připravit zdravější, nahraďte klasickou mouku (či její část) moukou celozrnnou, použijte méně tuku, než uvádí základní recept a místo cukru zvolte alternativní sladidlo. Aby bylo v moučníku více bílkovin, můžete do těsta vmíchat tvaroh nebo hotový moučník servírovat s vyšlehaným tvarohem.
 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Moc ráda bych vás pochválila a poděkovala za vaše tabulky. Registrovala jsem se už kdysi dávno, ale tabulky mi až tak moc nevyhovovaly. Teď jsem se vrátila a jsem nadšená. Moc díky za...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...