Mila oplatek

Množství: X

Co je jídelníček
1 184,92 kJ Energie:
283,2 kcalKalorie:
1x balení (50 g) Jednotka:
Sladkosti Kategorie:
Sedita Značka:
5 g Bílkoviny:
25 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
17,5 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu Mila oplatek

Obsah potraviny:

tato cukrovinka je složena z rostlinného tuku, pšeničné mouky, sušeného plnotučného mléka, cukru, kakaové polevy složené z rostlinných tuků, cukru, kakaa, sušené syrovátky, vanilinu a emulgátorů E442 a E476. Dále zde najdeme sójovou mouku, sušené odstředěné mléko, líh, kukuřičný škrob, sušenou syrovátku, rostlinný olej, kypřidlo hydrogenuhličitan sodný, vaječný sušený žloutek, lecitiny, a smetanovou příchuť.

Vliv na zdraví:

složení oplatek Mila nekoresponduje se zásadami zdravotního stylu, ani redukční diety.

Nadměrná konzumace sladkých, tučných, na kvalitní živiny chudých pamlsků, může vést ke vzniku zubního kazu, nadváhy, závislosti, hyperaktivity a dalších zdravotních potíží.

Praktické rady:

oplatky Mila nahraďte vhodnějšími pamlsky (křížaly, bílý jogurt s medem, domácí zákusek z celozrnné mouky a medu apod.).

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Myslím že slova by byla zbytečná DĚKUJI autorům těchto stránek za to co pro nás všechny dělají zatím jejlépe udělané srozumitelné jednoduché zábavné.“ Monika B.

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...