majonéza průměr

Množství: X

Co je jídelníček
1 920 kJ Energie:
458,88 kcalKalorie:
1x 100 g Jednotka:
Přísady a ochucovadla Kategorie:
1,7 g Bílkoviny:
2,7 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
71,2 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu majonéza průměr

Obsah potraviny:

Základem průmyslově vyráběné majonézy je rostlinný olej, voda a vaječné žloutky. Do základu se přidávají další ingredience (ocet, cukr, hořčice, sůl, koření, aroma, často také některé přídatné látky – stabilizátory, emulgátory, zahušťovadla, barviva aj.).

Vliv na zdraví:

Majonéza je pochutina, která obsahuje velké množství tuku a většinou i nežádoucích přídatných látek. Nadmíra tuku ve stravě může vést k ukládání tuku (nadváha, obezita) a následnému vzniku přidružených onemocnění. Přídatné látky nejsou vhodné zejména pro citlivé osoby (alergici).

Praktické rady:

Vyrobte si majonézu doma – nebude obsahovat zbytečné přídatné látky. Držíte-li redukční dietu, majonézu je vhodné vypustit z jídelníčku nebo nahradit různými typy odlehčených dipů (např. z jogurtu).

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Když jsem sem poprvé přišla, nevěřila jsem, že by mi toto zadávání hodnot a kalorií mohlo pomoci zhubnout, ale řekla jsem si, že to zkusím. Teď je to zhruba dva měsíce od chvíle,...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...