Kuřecí vývar domáci

Množství: X

Co je jídelníček
1 247,5 kJ Energie:
298,15 kcalKalorie:
1x 250ml Jednotka:
Polévky Kategorie:
Doma Značka:
35 g Bílkoviny:
37,5 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
5 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu Kuřecí vývar domáci

Obsah potraviny:

kuřecí vývar je zdrojem kvalitních bílkovin (zejména přidáte-li i pokrájené maso). Pokud vložíte i zavářku (nudle, nočky, knedlíčky, krupičku apod.) a zeleninu, stoupne také obsah sacharidů, vitamínů a minerálních látek v pokrmu.

Vliv na zdraví:

kuřecí vývar podporuje trávení a je vhodný nejen při nechutenství.

Domácí kuřecí vývar je vhodný pro děti a geriatrické pacienty. Jeho výhodou je lehká stravitelnost a také fakt, že kromě kvalitních živin dodá do organismu množství tekutin.

Kuřecí vývar je nízkokalorický, a proto může být podáván také při hubnutí.

Praktické rady:

pokud upřednostňujete opravdu silný vývar, vkládejte maso již do studené vody. Pokud ale dáváte přednost šťavnatému masu, vhazujte jej až do vody vroucí (maso se zatáhne a nepustí tolik chuti do tekutiny).

Pokud držíte redukční dietu, seberte z povrchu polévky před podáváním nadbytečný tuk.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Dlouho jsme se s manželem odhodlávali zhubnout, ale vždy to na něčem ztroskotalo. Po vánocích se mi dostaly do ruky vaše tabulky. Díky! S nima vařím, kombinuji jídla, počítám kj a...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...