kuřecí stehno vařené dušené maso

Množství: X

Co je jídelníček
706 kJ Energie:
168,73 kcalKalorie:
1x 100 g Jednotka:
Maso drůbeží Kategorie:
27,5 g Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
5,71 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

kuřecí stehna jsou bohatým zdrojem živočišných bílkovin. Dále obsahují větší množství vitamínů skupiny B či selenu. Najdeme zde také tuk, který je soustředěn zejména v kůži a těsně pod ní. Úprava dušením či šetrným vařením je jedna z nejvhodnějších tepelných úprav (potraviny si zachovávají většinu výživných látek).

Vliv na zdraví:

obsažený selen má antioxidační schopnosti a chrání náš organismus proti volným radikálům. Vitamíny skupiny B pomáhají tělu metabolizovat sacharidy, aminokyseliny i tuky.

Šetrně upravené kuřecí stehno (zejména bez kůže) lze považovat za vhodnou potravinu pro racionální, redukční, diabetickou i šetřící dietu.

Praktické rady:

jestliže máte možnost volby, dávejte přednost kuřecímu masu českého původu. Budete mít větší jistotu, že kuře bylo chováno a zpracováváno podle přísných norem EU.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Dobrý den, chci Vám moc poděkovat za tyto stránky, jsou úžasné, nemusím hledat žádné informace, všechno mám tady a konečně mě něco donutilo systematicky sledovat, co jím, moc díky.“ Lucie P.

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...