Počet potravin 47 672
Počet aktivit 742
Android app on Google Play

kuřecí smažený řízek

Zvolte množství: X

Vlastnosti potraviny:

Název: kuřecí smažený řízek
Energie: 817 kJ
Kalorie: 195,26 kcal
Jednotka: 1x kus (100 g)
Kategorie: Maso drůbeží
Bílkoviny: 23 g
Sacharidy: 10 g
   Z toho cukry: -
Tuky: 9 g
   Z toho nasycené mastné kyseliny: -
   Transmastné kyseliny: -
   Cholesterol: 65 mg
Vláknina: -
Sodík: -
Vápník: -
GI: 10

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu kuřecí smažený řízek

Obsah potraviny:

hlavní součástí kuřecího řízku je kuřecí maso různé tučnosti a kvality (prsní, stehenní, bio, z velkochovu…). Maso je zpravidla obaleno v hladké mouce, poté ve směsi z rozšlehaných vajec s mlékem a solí a nakonec ve strouhance z bílého pečiva. Někdy se maso obaluje v jiném typu obalu – například v kukuřičných lupíncích, sezamovém semínku, mletých ořeších aj. Když je maso obalené, smaží se ve větším množství tuku na pánvi nebo ve fritéze. Ke smažení se nejčastěji používá rostlinný olej nebo vepřové sádlo.

Vliv na zdraví:

smažené pokrmy nejsou příliš vhodné pro běžný jídelníček. Bývají bohaté na tuk, mají vysokou energetickou hodnotu a při jejich přípravě mohou vznikat kancerogenní látky.

Praktické rady:

pokud se rozhodnete maso smažit, volte teplotu 150-190 stupňů Celsia. Při vyšších teplotách vzniká namodralý kouř, který je známkou nežádoucích chemických změn. Po usmažení řízek nechte řádně okapat od přebytečného oleje nebo jej na chvilku položte na papírovou utěrku.

Navrhnout změnu popisu

Ohlasy uživatelů

 

„Dobrý den, už dlouho bojuji s váhou a díky vašim tabulkám jsem si opravdu ověřila, že nejíst není řešení. Teď jím 5x denně a za týden mám dole 1,5 kg a cítím se skvěle. Mám v úmyslu shodit asi třetinu své váhy, kterou mám díky jojo efektu. Určitě dám vědět.... Sim Kl“

Všechny ohlasy uživatelů

Sociální sítě

 

Zašlete nám Váš názor

Zvolte množství:

X

Zvolte dobu:

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...