kuřecí prsa smažená

Množství: X

Co je jídelníček
1 372,5 kJ Energie:
328,03 kcalKalorie:
1x 150g Jednotka:
Maso drůbeží Kategorie:
30,855 g Bílkoviny:
2,535 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
13,68 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu kuřecí prsa smažená

Obsah potraviny:

smažená kuřecí prsa se připravují tak, že se maso obalí v hladké mouce, vejcích a strouhance a následně se smaží ve fritovacím hrnci/na pánvi ve vyšší vrstvě rozpáleného tuku (oleje, sádla apod.).

Vliv na zdraví:

smažené pokrmy nejsou příliš vhodné pro běžný jídelníček. Bývají bohaté na tuk, mají vysokou energetickou hodnotu a při jejich přípravě mohou vznikat kancerogenní látky.

Smažená jídla zařazujte spíše svátečně.

Pokud držíte redukční dietu, úpravě smažením se zcela vyhněte.

Praktické rady:

maso nemusíte obalovat jen v trojobalu. Použít můžete drcené oříšky, kukuřičné lupínky, různé druhy těstíček apod.

Obalovaná kuřecí prsa můžete upéct v troubě na malém množství oleje – pokrm nebude tak tučný a těžce stravitelný a přitom bude dobře chutnat.

Jestliže se rozhodnete maso smažit, volte teplotu 150 - 190oC . Při vyšších teplotách vzniká namodralý kouř, který je známkou nežádoucích chemických změn. Po usmažení nechte maso řádně okapat od přebytečného tuku nebo jej na chvilku položte na papírovou utěrku.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Shledala jsem, že si dokážu pohlídat vyvážený jídelníček i bez přesného počítání kalorií. Tabulky mě to naučily :) . Otevřely mi oči a velmi pomohly. Je to skvělý nápad a...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...