králík na česneku

Množství: X

Co je jídelníček
1 092 kJ Energie:
260,99 kcalKalorie:
1x 150g Jednotka:
Hotová jídla Kategorie:
33 g Bílkoviny:
1,05 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
13,05 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu králík na česneku

Obsah potraviny:

králičí maso je zdrojem plnohodnotných bílkovin se zastoupením všech esenciálních aminokyselin (tedy takových, které musí být přijaty potravou, protože tělo si je samo nedokáže syntetizovat). Díky nízkému množství tuku (dle stáří a hmotnosti králíka cca. v rozmezí 2 – 10 g tuku na 100 g masa), téměř nulovém obsahu sacharidů a vysokému podílu vody vykazuje králičí maso nízkou energetickou hodnotu. Z vitamínů převažují vitamíny řady B (především vitamín B2, B6 a B12). Kosterní svalovina králíka je dále bohatá na draslík, fosfor, síru, hořčík a zinek.

Česnek je bohatý na vitamíny A, B a C a obsahuje také selen, vápník, draslík, hořčík, fosfor, či jód.

Vliv na zdraví:

králík na česneku je vhodný pro racionální stravování zdravých dospělých osob.

Praktické rady:

pokud držíte redukční dietu, nandejte si přiměřenou porci masa a doplňte ji vařeným bramborem (knedlíky se nedoporučují) a čerstvou, či dušenou zeleninou.

Jestliže pokrm obsahuje slaninu, nechte ji na talíři.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Chci vám velice poděkovat za tuto aplikaci. Používám ji pravidelně a nemůžu si stěžovat. Především chci pochválit veliký výběr potravin. To jsem zatím na jiných stránkách...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...