kornbageta

Množství: X

Co je jídelníček
816 kJ Energie:
195,02 kcalKalorie:
1x kus (96 g) Jednotka:
Pečivo slané Kategorie:
- Bílkoviny:
38,4 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
5,76 g Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

většinou se jedná o pečivo z bílé pšeničné mouky, které se sype směsí různých semínek či vloček.

Vliv na zdraví:

našemu zdraví bílé pečivo nic nepřináší (výjimku tvoří posypka ve formě semínek). Jsou to pouze tzv. prázdné kalorie.

Po snědení bílého pečiva stoupne rychle hladina krevního cukru, aby se zase prudce snížila. To vyvolá potřebu konzumace dalšího jídla. Dá se tedy říci, že bílé pečivo (zejména nevhodně doplněné) může přispívat k nadváze a tím i k dalším, přidružených chorobám.

Praktické rady:

u dětí se vhodnost konzumace bílého/celozrnného pečiva řídí jejich věkem. Malé děti by měly konzumovat převahu bílého pečiva.

Na trhu se vyskytuje mnoho druhů baget, které jsou velmi rozdílné svou kvalitou. Je dobré se zajímat o konkrétní složení výrobku a vyvarovat se těch, které obsahují mnoho pro zdraví nepříznivých látek.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Díky těmto tabulkám v PC a mobilu jsem již zhubl 13 kg (ze 101 kg na 88 kg) v kombinaci s fit-nes posilováním 3 x týdně. Hlídám si jídelníček přes mobil a chci se dostat na svou...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...