káva rozpustná s mlékem a sladidlem

Množství: X

Co je jídelníček
220 kJ Energie:
52,58 kcalKalorie:
1x 200 ml Jednotka:
Nápoje instantní Kategorie:
Nescafe Značka:
- Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

káva dodává nápoji zejména kofein. Mléko pak sacharidy, tuky (obsah dle použitého druhu mléka) i živočišné bílkoviny. Co se týče sladidla, jde o to, v jaké formě ho použijete. Mezi sladidla totiž patří i cukr (sacharóza). Zde budeme ale spíše předpokládat přítomnost umělého sladidla. Ta mohou být kalorická (zejména cukerné alkoholy) nebo nekalorická (ta ostatní). Podle druhu sladidla se tedy bude řídit i přesnější určení obsahu takové kávy.

Vliv na zdraví:

kofein z kávy povzbuzuje organismus, mléko je zdrojem vápníku. Je však třeba pamatovat na to, že kofein snižuje využití vápníku v těle a také na to, že káva odvodňuje organismus. Proto se doporučuje kávu servírovat vždy se sklenicí vody. Umělá sladidla jsou delší dobu předmětem sporů odborníků ve smyslu jejich kancerogenity (schopnost vyvolat rakovinu). Kromě toho jsou podezírána také z toho, že mohou přispívat k obezitě.

Praktické rady:

pokud si nemůžete zvyknout na hořkou kávu, pak pro slazení použijte stévii, která má podle některých zdrojů kromě sladivého efektu také řadu léčivých účinků. Mimo to má také zanedbatelnou energetickou hodnotu. Neomezujete-li kalorický příjem, můžete kávu zdravěji osladit třeba tmavým cukrem, medem, melasou, sirupem z agáve apod.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Velmi dobré stránky a pomocník při hubnutí. Diky kalorickým tabulkám se mi daří hubnout efektně a bez pocitu hladu. Od července 2011 jsem z hmotnosti 106 kg redukoval na současných 81...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...