Počet potravin 50 153
Počet aktivit 760
Android app on Google Play

jablko

Zvolte množství: X

Název: jablko
Energie: 260 kJ
Kalorie: 62,14 kcal
Jednotka: 1x menší kus (100 g)
Kategorie: Ovoce čerstvé
Bílkoviny: 0,400 g
Sacharidy: 14,4 g
   Z toho cukry: 10,4 g
Tuky: 0,400 g
   Z toho nasycené mastné kyseliny: 0,030 g
   Transmastné kyseliny: -
   Cholesterol: 0 mg
Vláknina: 2 g
Sodík: 0,100 g
Vápník: 8 mg
GI: 38

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu jablko

Obsah potraviny:

Jablka jsou bohatá na ovocné kyseliny a cukry. Z minerálních látek obsahují především draslík, hořčík, vápník, železo, fosfor, mangan a petkin. Neobsahují mnoho vitamínu, obsahují vitamín C a vlákninu.

Vliv na zdraví:

Jablka snižují krevní tlak a hladinu cholesterolu, čistí střeva a posilují imunitu. Někteří odborníci hlásají, že člověk by měl sníst alespoň 1 jablko denně a vyhne se mu téměř každá nemoc.

Praktické rady:

Skladujeme v chladném prostředí, při ideální teplotě 0-4 °C. Kvůli postřikům, které v zahraničí často používají, dovážená jablka doma důkladně omyjeme vodou. Kromě chroupání jablíček jen tak, je možné tyto plody využít i k přípravě moštů, destilátu, křížal, kompotu, závinů či koláčů. Fantazii se meze nekladou.

Navrhnout změnu popisu

Ohlasy uživatelů

 

„Pěkný den všem, chtěla bych moc poděkovat za úžasné stránky!!! Jste skvělí, velká chvála! Věřím, že díky Vám hubne spousta lidí. Já do teď neřešila kJ, ale i když nejsem typ, co by se omezoval v jídle, už ta tabulka mi řekne - dnes se na tu koblihu vyprdnu, ani na ní vlastně takovou chuť nemám :-) Mějte se krásně, zdravíme Martina, Chifa a Kopřík Martina“

Všechny ohlasy uživatelů

Sociální sítě

 

Zašlete nám Váš názor

Zvolte množství:

X

Zvolte dobu:

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...