hovězí roštěná steak

Množství: X

Co je jídelníček
516 kJ Energie:
123,32 kcalKalorie:
1x 100 g Jednotka:
Maso hovězí a vepřové Kategorie:
20 g Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
3,5 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

roštěná je libovější část hovězího masa, umístěného v zadní čtvrti hřbetní části a má charakter zadního hovězího masa. Hovězí maso je cenným zdrojem bílkovin (18 - 23 %), řady minerálních látek, ale i vitamínů (zejména vitamínů skupiny B). Z minerálních látek má význam zejména obsah hemového železa, které je nejlépe vstřebatelnou formou tohoto minerálu.

Vliv na zdraví:

přírodně upravené libové hovězí maso určitě patří na racionální jídelníček.

Pokud držíte redukční dietu, nezapomeňte tomu přizpůsobit velikost porce masa a zvolit vhodnou přílohu (vařené brambory, zelenina).

Praktické rady:

maso k přípravě steaku je vhodné nakrájet na plátky asi 2,5 - 3 cm silné, pak položit na pánev a asi 15 sekund nechat z každé strany zatáhnout, aby nevytékala šťáva, pak grilovat na maximálně rozpálené pánvi nebo kameni po dobu 2,5 - 3 minut z každé strany, poté je vhodné nechat steak tzv. "dojít" v troubě o teplotě cca 70o Celsia po dobu 10 minut.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Naprosto usnadňuje život! Přehledné, přístupné všem uživatelským skupinám a zdarma. “ Denisa

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...