hovězí roštěná steak

Množství: X

Co je jídelníček
516 kJ Energie:
123,32 kcalKalorie:
1x 100 g Jednotka:
Maso hovězí a vepřové Kategorie:
20 g Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
3,5 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

roštěná je libovější část hovězího masa, umístěného v zadní čtvrti hřbetní části a má charakter zadního hovězího masa. Hovězí maso je cenným zdrojem bílkovin (18 - 23 %), řady minerálních látek, ale i vitamínů (zejména vitamínů skupiny B). Z minerálních látek má význam zejména obsah hemového železa, které je nejlépe vstřebatelnou formou tohoto minerálu.

Vliv na zdraví:

přírodně upravené libové hovězí maso určitě patří na racionální jídelníček.

Pokud držíte redukční dietu, nezapomeňte tomu přizpůsobit velikost porce masa a zvolit vhodnou přílohu (vařené brambory, zelenina).

Praktické rady:

maso k přípravě steaku je vhodné nakrájet na plátky asi 2,5 - 3 cm silné, pak položit na pánev a asi 15 sekund nechat z každé strany zatáhnout, aby nevytékala šťáva, pak grilovat na maximálně rozpálené pánvi nebo kameni po dobu 2,5 - 3 minut z každé strany, poté je vhodné nechat steak tzv. "dojít" v troubě o teplotě cca 70o Celsia po dobu 10 minut.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Zdravím, toto je nejlepší stránka, jakou jsem kdy viděla. Všechno je krásně přehledné, udivuje mě, kolik potravin je tu zařazeno. Je to opravdu super! Moc vám děkuji.“ Jitka, Opatov v Čechách

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...