domácí velikonoční nádivka

Množství: X

Co je jídelníček
1 198 kJ Energie:
286,32 kcalKalorie:
1x 100g Jednotka:
Pečivo slané Kategorie:
12,9 g Bílkoviny:
20,3 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
17,3 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu domácí velikonoční nádivka

Obsah potraviny:

základem domácí velikonoční nádivky je bílé pečivo a prorostlejší uzené maso (případně uzenina).

Uzené maso je obvykle zdrojem nevhodných přídatných látek, z nichž některé mohou být příčinou zdravotních potíží (alergie, bolesti hlavy, bolesti břicha aj.).

Vliv na zdraví:

domácí velikonoční nádivka obsahuje zejména prázdné kalorie – dodá tělu mnoho energie, ale minimum kvalitních živin, jako jsou vitamíny, minerální látky, stopové prvky a vláknina.

Nadměrná spotřeba energeticky vydatných pokrmů může být příčinou nadváhy, obezity a přidružených onemocnění.

Velkonoční nádivka je hůře stravitelný pokrm.

Praktické rady:

bílé pečivo nahraďte pečivem z celozrnné mouky a prorostlé uzené maso vyměňte za libovější (ideálně neuzené).

Pokrm doplňte salátem z čerstvé zeleniny.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Dobrý den, Kalorické tabulky se mi staly obrovským pomocníkem a využívám je velmi často. Díky ním mám svůj energický příjem pod kontrolou, mám přehled nad příjmem tuků,...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...