domácí bramboračka

Množství: X

Co je jídelníček
175,6 kJ Energie:
41,97 kcalKalorie:
1x 200g Jednotka:
Polévky Kategorie:
Doma Značka:
- Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

bramboračka se vaří z brambor, zeleniny, hub a dalších přísad, které se v různých domácnostech mohou lišit. Někdo na zahuštění používá jíšku, jiný lisovanou zeleninu a někdo polévku nezahušťuje vůbec a volí jen zavářku („pumprdlíky“, krupky, kroupy aj.). Některé hospodyňky přidávají také vejce, slaninu či kousek špeku.

Vliv na zdraví:

záleží na konkrétním receptu. Určitě lze ale připravit zdravou, i méně zdravou variantu této oblíbené polévky.

Pokud při přípravě bramboračky použijete pouze brambory, zeleninu, houby, kvalitní tuk (rozumné množství) a koření, mohou si takový pokrm dopřát i celiaci nebo lidé s potřebou redukce hmotnosti.

Praktické rady:

k zahuštění používejte lisovanou zeleninu, případně brambory. Na dochucení nedávejte směsi koření, ale raději jejich jednotlivé druhy, které jsou bez zbytečných přídatných látek. Vyhněte se bujónům z kostky a podobným ingrediencím. Upřednostňujte čerstvou zeleninu před mraženým výrobkem.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Dobrý den, chci Vám moc poděkovat za tyto stránky, jsou úžasné, nemusím hledat žádné informace, všechno mám tady a konečně mě něco donutilo systematicky sledovat, co jím, moc díky.“ Lucie P.

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...