čínské smažené nudle s masem a zeleninou

Množství: X

Co je jídelníček
1 132,2 kJ Energie:
270,6 kcalKalorie:
1x 200g Jednotka:
Hotová jídla Kategorie:
3,4 g Bílkoviny:
7,4 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
3,2 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu čínské smažené nudle s masem a zeleninou

Obsah potraviny:

obsah výživných látek v čínských smažených nudlích s masem a zeleninou závisí na kvalitě a poměru jednotlivých ingrediencí a na postupu přípravy pokrmu.

Vliv na zdraví:

pokrmy z čínských bister a restaurací konzumujte spíše výjimečně. Tato zařízení používají při přípravě glutaman sodný a ten může být příčinou zdravotních potíží (podle některých zdrojů je glutamát neurotoxický, může vyvolávat zvracení, bolesti hlavy, bušení srdce, potlačovat funkci hormonů pomáhajících spalování tuků a tím vyvolávat obezitu apod.).

Praktické rady:

připravte si těstoviny s masem a zeleninou bez zbytečné chemie. Na dochucení postačí jednodruhové koření (nepoužívejte přesolené směsi koření), na které je náš organismus zvyklý a vhodné jsou také čerstvé bylinky. Místo smažení na velkém množství tuku, využijte úpravy opékáním.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Opravdu senzacni applikace.. Ted mam prehled co jim a kolik jsem vypila tekutin .. Jeste zabira molo mista Takze SUPER ;) “ kristyna

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...