chlebánek žitný

Množství: X

Co je jídelníček
1 267,46 kJ Energie:
302,92 kcalKalorie:
1x kus (127 g) Jednotka:
Pečivo slané Kategorie:
10,668 g Bílkoviny:
52,832 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
5,08 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu chlebánek žitný

Obsah potraviny:

žitný chlebánek je výrobek z pšeničné a žitné chlebové mouky (v různém poměru) nebo jen ze žitné chlebové mouky, vody a soli. Dále se přidává droždí či žitný kvas a kmín. Některé pekárny uvádí ve složení také rostlinný tuk, vícezrnnou směs, sezamová semínka či jiné ingredience.

Vliv na zdraví:

vzhledem k tomu, že výrobek obsahuje žitnou mouku, která je výživnější než mouka pšeničná (zejména více minerálních látek), je chlebánek vhodné zařazovat do zdravého, pestrého jídelníčku. Žitné (nejlépe celozrnné) pečivo je vhodné také pro osoby s redukční dietou.

Praktické rady:

pokud pečete chlebánky doma a použijete pouze žitnou mouku, můžete je připravit ve formě. Žito má menší obsah lepku než pšenice a proto má menší soudržnost.

Pokud budete pečivo kupovat, snažte se zjistit složení výrobku a vyhnout se takovému, které obsahuje mnoho přídatných látek (konzervanty, barviva, emulgátory aj.).

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Tohle je skvělý správce kalorických hodnot. Prostě teď už vím jak jsem na tom a kolik toho můžu ještě sníst. Dřív jsem to zapisoval nepravidelně na papír, tohle je lepši o hodně!...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...