Cheescake jahoda

Množství: X

Co je jídelníček
1 220 kJ Energie:
291,58 kcalKalorie:
1x 100g Jednotka:
Sladkosti Kategorie:
4 g Bílkoviny:
34 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
16 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu Cheescake jahoda

Obsah potraviny:

jahodový cheescake je zákusek tvořený korpusem a krémovou vrstvou s obsahem ovoce a lze ho připravit podle mnoha receptur.

Korpus se zpravidla skládá z drcených máslových sušenek, které se smísí s máslem (jiným tukem), natlačí do formy a nechají zapéct v troubě. Krém je pak směsí čerstvého sýru (lučina, ricotta, Buko, Philadelphia aj.), cukru, popř. dalších ingrediencí (smetana ke šlehání, zakysaná smetana, vanilka, želatina, vejce aj.), dle konkrétní receptury.

Vliv na zdraví:

závisí na konkrétním složení zákusku, velikosti porce a zdravotním stavu a převažujícím životním stylu strávníka.

Praktické rady:

jestliže potřebujete méně kalorický moučník, nahraďte hlavní suroviny vhodnějšími ingrediencemi. Místo čerstvého smetanového sýra použijte polotučný (nízkotučný tvaroh), místo smetany polotučný jogurt, cukr vyměňte za stévii (med, javorový sirup apod.), máslové sušenky nahraďte drceným knäckebrotem nebo celozrnnými piškoty apod.

Pokud použijete do části dortu kakao, bude cheescake chutnat také milovníkům hnědého krému.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Jsem touto stránkou nadšená! Dlouho jsem se snažila zhubnout pár kilo a nedařilo se mi to. Až s vaší stránkou se mi to daří. Díky široké databázi jídel si hlídám příjem energie...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...