čerstvý kozí sýr přírodní

Množství: X

Co je jídelníček
301,46 kJ Energie:
72,05 kcalKalorie:
1x 50g Jednotka:
Sýry měkké a tvrdé Kategorie:
Mlékárna Polná Značka:
7 g Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
5,5 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

základem čerstvých kozích sýrů je kozí mléko.

Kozí mléko je biologicky velmi významná tekutina, která má odlišné složení, než mléko kravské. Obsahuje vysoce hodnotné bílkoviny (kasein, albumin, globulin), velmi hodnotné a lehce stravitelné tuky, minerály (vápník, draslík, hořčík či fosfor), stopové prvky (měď, zinek, mangan, titan, chrom), vitamíny (A, B1, B2, B9 a B12) a další látky.

Vliv na zdraví:

pravidelnou konzumací kozího mléka a výrobků z něj přispíváme ke zvýšení obranyschopnosti organismu. Dále se ukázalo, že kozí výrobky jsou přírodním lékem pro nervovou soustavu, posilují žaludek a střeva a pomáhají léčit kožní potíže.

Praktické rady:

pokud držíte redukční dietu, soustřeďte se na výběr čerstvých kozích sýrů s nižším obsahem tuku (do 30 %). Některé kozí sýry mohou být velmi tučné.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Už léta se snažím shodit postupně narůstající kila, ale nikdy jsem nevěděla, jak do toho. Dieta mi vydržela vždy max týden a kila jsem neshodila žádná. Kalorické tabulky...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...