bramborový knedlík vařený

Množství: X

Co je jídelníček
1 439,4 kJ Energie:
344,02 kcalKalorie:
1x 200g Jednotka:
Přílohy Kategorie:
10 g Bílkoviny:
74 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
1 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu bramborový knedlík vařený

Obsah potraviny:

bramborové knedlíky se připravují ze strouhaných brambor vařených ve slupce, které se zahušťují moukou a krupicí. Dále se přidává vejce a sůl. Někdo těsto ještě obohacuje o bylinky, prášek do pečiva, olej, máslo nebo lžíci octa.

Vliv na zdraví:

bramborovými knedlíky si určitě můžete zpestřit zdravý jídelníček. Na doplnění se hodí libové maso či jiná bílkovina a zelenina (červené či bílé zelí, kedlubnové zelí, špenát aj.). Při redukční dietě zařazujte bramborové knedlíky jen výjimečně (nejvhodnější přílohou jsou vařené brambory) a pamatujte na vaši energetickou potřebu.

Praktické rady:

bramborové knedlíky, které se nespotřebují, můžete zamrazit a použít později. Určitě se budou hodit nejen k omáčkám a pečenému masu, ale třeba i k zapečení s vejci. Přidat můžete také sýr (nízkotučný) či kousek kvalitní šunky.

Pokud vám zbyde bramborové těsto, můžete ho naplnit ovocem (vhodné jsou například švestky) nebo protlačit přes síto na výrobu halušek.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Díky za aplikaci, pomohla mi konečně snížit váhu. Ve věku 53 let po mnoha marných pokusech jsem již nevěřila, že se mi to podaří. S KT to jde dokonce bez pocitu hladu, zatím 3...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...