špagety boloňské

Množství: X

Co je jídelníček
2 240 kJ Energie:
535,36 kcalKalorie:
1x porce (200 g) Jednotka:
Hotová jídla Kategorie:
7,2 g Bílkoviny:
118 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
22 g Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Graf složení nutričních hodnot

Graf složení produktu špagety boloňské

Obsah potraviny:

na tento pokrm existuje řada receptů. Obsah výsledného jídla se odvíjí od konkrétních surovin použitých při vaření a postupu přípravy pokrmu.

Vliv na zdraví:

boloňské špagety lze připravit tak, aby se jednalo o zdravý a vyvážený pokrm. Na druhou stranu lze boloňské špagety uvařit i tak, že se o zdravotním prospěchu pokrmu hovořit nedá.

Praktické rady:

k vaření boloňských špaget použijte jako základ celozrnné těstoviny a kvalitní mleté maso (namísto uzeniny). Přeslazený kečup vyměňte za rajčatový protlak, drcená rajčata nebo rajčata čerstvá. S tukem je dobré šetřit, protože i kvalitní mleté maso je zdrojem skrytých tuků. Naopak nešetřete zeleninou. Zužitkovat můžete například mrkev, celer, cuketu, papriky, rajčata aj. Samozřejmostí by měla být cibulka zpěněná „do sklovata“ a na plátky nakrájený česnek.

Boloňským špagetám z bufetů a pochybných restaurací se raději vyhněte.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Stránky jsou úžasné! Neznám lepší, které se zaobírají touto tematikou. Určitě to dalo pořádnou práci. Děkujeme!“ Lucie B.

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...