víno bílé polosladké

Množství: X

Co je jídelníček
770 kJ Energie:
184,03 kcalKalorie:
1x 2 dl (200 ml) Jednotka:
Nápoje alkoholické Kategorie:
0,200 g Bílkoviny:
8 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

obsah vitamínů v nápoji se liší podle jednotlivých odrůd vína a je ovlivněn technologickým postupem výroby. Nejvíce jsou zastoupeny vitamíny skupiny B. Obsah minerálních látek ve víně je ovlivněn půdními podmínkami a zvolenou výrobní technologií nápoje. Obecně se obsah těchto látek pohybuje v rozmezí 3 – 5 mg na litr nápoje. Největší zastoupení má draslík, vápník a hořčík, dále zde najdeme fosfor, železo, mangan a řadu stopových prvků.

Vliv na zdraví:

některé studie uvádějí, že pravidelné pití vína (asi 5 x týdně – pro ženy po 2 dcl, pro muže po 4 dcl) má příznivé zdravotní účinky na kardiovaskulární systém, působí preventivně proti vzniku cukrovky a díky obsahu fenolů má též protirakovinný účinek. Vitamíny skupiny B pomáhají správné funkci srdce či nervové soustavy, účastní se přeměny sacharidů, bílkovin a tuků, udržují dobrý stav pokožky, zvyšují imunitu, pomáhají léčbě chudokrevnosti, omezují únavu aj.

Praktické rady:

pokud si nevíte rady s výběrem vhodného vína, určitě se obraťte na specializovanou prodejnu, kde vám vyškolený personál nejen dobře poradí, ale nabídnou i malou ochutnávku.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Skvělá aplikace, která vám přesně a jasně znázorní, kterých potravin si můžete bez obav i přidat a kterým se raději vyvarovat... :-) Občas jsem velmi překvapen, jak moc je...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...