Becherovka

Množství: X

Co je jídelníček
480 kJ Energie:
114,72 kcalKalorie:
1x 4 cl (40 ml) Jednotka:
Nápoje alkoholické Kategorie:
- Bílkoviny:
12,8 g Sacharidy:
12,8 g    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

tento bylinný likér je složen z vody, lihu, cukru a směsi bylin a koření.

Becherovka je 100% přírodní produkt bez jakýchkoli chemických konzervačních látek, umělých barviv a emulgátorů.

Obsah alkoholu v Becherovce je 38 %.

Vliv na zdraví:

malé množství alkoholu, jednou za čas, by zdravému dospělému člověku nemělo uškodit.

Nadměrná konzumace lihovin může způsobovat řadu zdravotních potíží s psychickými (např. vznik závislosti, deprese) i fyzickými (např. vznik závislosti, onemocnění jater a ledvin apod.) a sociálními důsledky.

Praktické rady:

likér lze konzumovat samostatně nebo v míchaných nápojích. Může se také stát součástí dezertů.

Likér by měl být vždy správně vymražený. Doporučovaná teplota k podávání je -4 až -6 oC.

Byliny pro výrobu Becherovky se dovážejí z Austrálie, Afriky, Jižní Ameriky i Indonésie – ale také z okolí Karlových Varů.

Přesná receptura na výrobu likéru je tajná, chráněná a předává se z generace na generaci. V současné době ji znají jen dva lidé na světě.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Díky vaší aplikaci se mi podařilo shodit za tři měsíce 14 kilo a pokračuji dál...Děkuji za to, že jste “ Jitka

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...