BCAA 2:1:1 4fitness

Množství: X

Co je jídelníček
83,32 kJ Energie:
19,91 kcalKalorie:
1x porce (5 g) Jednotka:
Doplňky výživy Kategorie:
4fitness Značka:
4,95 g Bílkoviny:
- Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasycené mastné kyseliny:
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasycené mastné kyseliny:
-    Polynenasycené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Sůl:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápník:
- GI:

Obsah potraviny:

Výrobek je složen z L-leucinu, L-isoleucinu a L-valinu. BCAA patří mezi esenciální aminokyseliny, tedy aminokyseliny, které se v lidském organismu nevytvářejí, ale musíme je přijímat z potravy.

Vliv na zdraví:

Doplněk je vhodné užívat při zvýšené potřebě bílkovin, kterou nejsme schopni pokrýt běžnou stravou (např. u sportovců během závodu, kdy nepřipadá v úvahu těžká strava vyžadující plnou aktivitu trávicí soustavy, u rekonvalescentů nebo osob s nechutenstvím aj.). Pravidelné užívání BCAA podporuje zvýšení svalového výkonu, oddálení bolesti z námahy, ušetření části svalového glykogenu, odvrácení nastupující krize v průběhu delšího výkonu, urychlení regenerace svalové tkáně a ochranu před ztrátami svalové hmoty.

Praktické rady:

Dodržujte doporučené denní dávkování nebo se o něm poraďte s kvalifikovanou osobou.

 

Všechny ohlasy uživatelů

Ohlasy uživatelů

 

„Jste úžasní, že jste tyto tabulky vypracovali. Zatím s vámi funguji teprve týden, ale už první den jsem zjistila, že to, co si myslím jak málo jím je velký omyl! Vy jste mi ukázali,...“ Více

Sociální sítě

Mobilní aplikace

Android app on Google Play

Zašlete nám Váš názor

Množství:

X

Zvolte dobu:

 

Kategorie pro volbu pravidelného denního výdeje.

Pokud si nastavíte jednu z těchto kategorií, bude váš bazální metabolismus navýšen o násobek uvedený v posledním sloupci. Tím získáte odhadnutý celkový denní výdej a nemusíte vyplňovat vaše aktivity do jídelníčku.

Kategorie Popis Index
Sedavý Málo pohybu nebo žádný. Sedavé zaměstnání. 1.2
Lehce aktivní Cvičení nebo sport 1-2 dny v týdnu. Práce s pohybem. 1.375
Středně aktivní Cvičení nebo sport 3-5 dní v týdnu a práce s pohybem. 1.55
Velmi aktivní Cvičení nebo sport 6-7 dní v týdnu nebo velmi náročné zaměstnání. 1.725
Extrémně aktivní Velice náročné aktivity nebo sporty a velmi náročné zaměstnání. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...